Gå til hovedindhold

Ny blok på Min side: Mine rum // New block on your Dashboard: My spaces

Ny blok på Min side: Mine rum // New block on your Dashboard: My spaces
ved Claus Qvistgaard -
Antal besvarelser: 0

I venstremenuen i RUM findes sektionen Mine rum. Den har vi ikke kunnet få sorteret på fornuftig vis, f.eks. med de nyeste rum øverst. Og med de ofte lange modultitler vi har, er den ikke særligt overskuelig.

Derfor har vi lavet en ny ’blok’ til Min side: Mine rum, som viser dig dine rum inddelt efter kalendersemestre og med en Andre-fane til sidst. Samtidig har vi flyttet Seneste meddelelser ud i højre side, ligesom de er i rummene. Sidst men ikke mindst har vi slået Mine rum i venstremenuen sammen som standard – det gør venstre side langt mere overskuelig.

Under fanen Andre finder du programrum og andre rum, du er tilmeldt, f.eks. For studerendeFor undervisere og For planlæggere.

Alle navnene på rummene er naturligvis links, du kan klikke på. Du har stadig Senest besøgte rum lige under den nye blok, som du kan fortsætte med at benytte som du plejer.

Ser du ikke den nye blok? Prøv at genindlæse siden (hold evt. Ctrl-knappen eller Command-knappen nede imens) - den skal nok dukke op.

////

In the left menu in RUM is the section My spaces. We have not been able to sort it in a sensible way, e.g. with the newest spaces at the top. And with the often long module titles we have, it is not very usable.

That's why we've created a new 'block' for your DashboardMy spaces, which shows your spaces by calendar semester and with an Andre tab (Other) at the end. At the same time, we have moved Latest announcements to the right side, just as they are in the spaces. Last but not least, we have collapsed My spaces in the left menu by default - it makes the left side much more manageable.

On the Andre tab you will find the program space and other spaces you are enrolled in, e.g. For studerendeFor undervisere og For planlæggere.

All the names of the spaces are of course links that you can click on. You still have the Recently accessed spaces just below the new block, which you can continue to use as usual.

Don't you see the new block? Reload the page (maybe hold Ctrl or Command key at the same time) - eventually it will show up.